Viens no uzskatiem, kas virmo sabiedrībā ir, ka mūsdienīgas mācību pieejas īstenošana dabaszinātnēs un matemātikā sastāv pārsvarā no aktivitātēm, no kurām reālo ieguvumu nav iespējams iegūt ne skolēnam, ne skolotājam.

Darbnīcas laikā Latvijas Universitātes Starpnozaru izglītības inovāciju centra programmas  “Prātnieku laboratorijas” veidotāji kopā ar dalībniekiem veidoja mācīšanās procesā, kurā veica praktisku uzdevumu ar spēles elementiem, ar kā palīdzību ikdienā skolēni apgūst gan domāšanas prasmes, gan specifiskās zināšanās konkrētā mācību priekšmetā. Diskutēja par to, kas ir mūsdienīga mācību procesa vērtības un ieguvumi skolēnam. Kā arī par to, kā darbojas “Prātnieku laboratorijas”, un iespējām to realizēt jebkurā skolā.

Dalībnieku secinājums: "Bērniem ir svarīga šī iespēja mēģināt, pārbaudīt un nesodīti kļūdīties!"

SARUNAS IERAKSTS: VIDEO

Piedalījās:

  • Dr. Math Ilze France, vadošā pētniece un programmas vadītāja
  • Mg. Sc. admin. educ. Kristaps Purviņš, nodarbību vadītājs, Mārupes pamatskolas skolotājs
  • Maija Sjomkāne, nodarbību vadītāja, LU fizikas matemātikas un optometrijas fakultātes maģistrantūras studente
  • Miks Dzenis, nodarbību vadītājs

#LatvijasUniversitātesFonds #PrātniekuLaboratorija #LatvijasUniversitāte

Dalīties