Latvijas Universitāte
  • Zinātnieku nakts 2025
    • LU.LVKontakti
    • lv
    • en
    • Profesionālā pilnveide
      • Vērtēšana
      • Datu pratība
      • Mācīšanās plānošana un organizēšana
      • Pārmaiņu ieviešana skolā (Simulācija-spēle)
      • Mācību priekšmetu metodika matemātikā, dabaszinībās, fizikā, ķīmijā, bioloģijā, ģeogrāfijā, vēsturē un sociālajās zinībās
      • VIAA profesionālās kompetences pilnveides programmas
    • Ieteikumi izglītības politikas veidotājiem
      • Kā virzīties uz personalizētu skolotāju profesionālo pilnveidi?
      • Izglītības procesa attīstība digitālās transformācijas kontekstā.
      • Kā skolas vadība var palielināt savu darbību ietekmi uz skolēnu sniegumu?
      • Kā izglītības sistēma var atbalstīt skolotāju, lai skolēni varētu apgūt 21. gadsimta prasībām atbilstošu izglītību?
    • Grāmatas
      • Matemātikas metodika 1.-6. klasei
      • Kolektīvā monogrāfija "Datu zinātība skolai"
      • Ieteikumi- "Zinātība skolai"
      • Kolektīvā monogrāfija "Mācīšanās lietpratībai"
      • Ieteikumi - "Kompetenci attīstoša mācīšanās"
      • Metodiskais materiāls - stundu piemēri
      • Atgādnes skolotājam - kurš mācās
    • Video sērija-padomi vecākiem un skolotājiem
      • Sākumskolas matemātika
      • Sākumskolas dabaszinības
    • Metodisko ideju laboratorija
      • Vebināri
    • Labās prakses e-piemēri
    • Prātnieku laboratorijas materiāli
      • Mācību materiāli
    • Skola2030 mācību resursi
    • DZM materiāli
      • Atbalsta materiāli
      • Stundu piemēri
    • Zinātniskās publikācijas
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2014
    • STEM skolotāju konferences
      • DZMIT konference 2024
      • DZMIT konference 2023
      • DZMIT konference 2022
      • DZMIT konference 2021
      • DZMIT un SKS konferences 2020
    • Ekselences balva
      • Nolikums
      • Ekselences balva 2016
      • Ekselences balva 2017
      • Ekselences balva 2018
      • Ekselences balva 2019
      • Ekselences balva 2021
    • Konkurss skolēniem
      • 2024.g. atskats
      • 2023.g. atskats
      • 2022.g. atskats
      • 2021.g. atskats
      • 2020.g. atskats
      • 2019.g. atskats
    • Ziņas
    • Darbība
      • Vēsture
    • Komanda
    • Kontakti
    • Profesionālā pilnveide

      • Vērtēšana
      • Datu pratība
      • Mācīšanās plānošana un organizēšana
      • Pārmaiņu ieviešana skolā (Simulācija-spēle)
      • Mācību priekšmetu metodika matemātikā, dabaszinībās, fizikā, ķīmijā, bioloģijā, ģeogrāfijā, vēsturē un sociālajās zinībās
      • VIAA profesionālās kompetences pilnveides programmas
    • Ieteikumi izglītības politikas veidotājiem

      • Kā virzīties uz personalizētu skolotāju profesionālo pilnveidi?
      • Izglītības procesa attīstība digitālās transformācijas kontekstā.
      • Kā skolas vadība var palielināt savu darbību ietekmi uz skolēnu sniegumu?
      • Kā izglītības sistēma var atbalstīt skolotāju, lai skolēni varētu apgūt 21. gadsimta prasībām atbilstošu izglītību?
    • Grāmatas

      • Matemātikas metodika 1.-6. klasei
      • Kolektīvā monogrāfija "Datu zinātība skolai"
      • Ieteikumi- "Zinātība skolai"
      • Kolektīvā monogrāfija "Mācīšanās lietpratībai"
      • Ieteikumi - "Kompetenci attīstoša mācīšanās"
      • Metodiskais materiāls - stundu piemēri
      • Atgādnes skolotājam - kurš mācās
    • Video sērija-padomi vecākiem un skolotājiem

      • Sākumskolas matemātika
      • Sākumskolas dabaszinības
    • Metodisko ideju laboratorija

      • Vebināri
    • Labās prakses e-piemēri
    • Prātnieku laboratorijas materiāli

      • Mācību materiāli
    • Skola2030 mācību resursi
    • DZM materiāli

      • Atbalsta materiāli
      • Stundu piemēri
    • Zinātniskās publikācijas

      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2014
    • STEM skolotāju konferences

      • DZMIT konference 2024
      • DZMIT konference 2023
      • DZMIT konference 2022
      • DZMIT konference 2021
      • DZMIT un SKS konferences 2020
    • Ekselences balva

      • Nolikums
      • Ekselences balva 2016
      • Ekselences balva 2017
      • Ekselences balva 2018
      • Ekselences balva 2019
      • Ekselences balva 2021
    • Konkurss skolēniem

      • 2024.g. atskats
      • 2023.g. atskats
      • 2022.g. atskats
      • 2021.g. atskats
      • 2020.g. atskats
      • 2019.g. atskats
    • Ziņas
    • Darbība

      • Vēsture
    • Komanda
    • Kontakti
  •  
  •  
  • Zinātnieku nakts 2025
    • LU.LV
    • Kontakti
    • lv
    • en
  • Sākums
  • Resursi
  • Labās prakses e-piemēri
  • Stundas daļa

Stundas daļa

  • Aktualizācija
  • Apjēgšana
  • Iegūto zināšanu lietošana, refleksija
  • Ieteikumi izglītības politikas veidotājiem

    • Kā virzīties uz personalizētu skolotāju profesionālo pilnveidi?
    • Izglītības procesa attīstība digitālās transformācijas kontekstā.
    • Kā skolas vadība var palielināt savu darbību ietekmi uz skolēnu sniegumu?
    • Kā izglītības sistēma var atbalstīt skolotāju, lai skolēni varētu apgūt 21. gadsimta prasībām atbilstošu izglītību?
  • Grāmatas

    • Matemātikas metodika 1.-6. klasei
    • Kolektīvā monogrāfija "Datu zinātība skolai"
    • Ieteikumi- "Zinātība skolai"
    • Kolektīvā monogrāfija "Mācīšanās lietpratībai"
    • Ieteikumi - "Kompetenci attīstoša mācīšanās"
    • Metodiskais materiāls - stundu piemēri
    • Atgādnes skolotājam - kurš mācās
  • Video sērija-padomi vecākiem un skolotājiem

    • Sākumskolas matemātika
    • Sākumskolas dabaszinības
  • Metodisko ideju laboratorija

    • Vebināri
  • Labās prakses e-piemēri

  • Prātnieku laboratorijas materiāli

    • Mācību materiāli
  • Skola2030 mācību resursi

  • DZM materiāli

    • Atbalsta materiāli
    • Stundu piemēri
  • Zinātniskās publikācijas

    • 2025
    • 2024
    • 2023
    • 2022
    • 2021
    • 2020
    • 2019
    • 2018
    • 2017
    • 2016
    • 2015
    • 2014
Latvijas Universitāte
Ranked badge
THE badge
© 2025 Latvijas Universitāte. Visas tiesības aizsargātas
Sīkdatnes