  | 
										
											 
              13. - 14. stunda. Punktu, taišņu, staru, nogriežņu un riņķa līniju savstarpējais novietojums 
											
											   
                                             
                                              Stundā sasniedzamie rezultāti:
									      
											  
											
                                            - Sadarbojas grupā, plānojot un veicot pētījumu.
 
                                            - Zīmē un sistematizē dažādu figūru iespējamos savstarpējo novietojumu gadījumus.
 
                                            - Formulē secinājumus par veikto pētījumu.
 
                                            - Iepazīstina ar pētījuma rezultātiem.
 											  
											 
 
 
  
											Stundā izmantojamie  atbalsta materiāli:
										    
										  
										  
                                       
 
 
  
Ieteikumi: 
											  
Dažādas skolēnu grupas var pētīt dažādu figūru savstarpējo novietojumu. Skolotājam vajadzētu palīdzēt ar darba plānošanu, pienākumu sadali grupā un izskaidrot, kādā veidā vajadzēs iepazīstināt pārējos ar sava pētījuma rezultātiem. Ja izvēlas 4.5. uzdevumu, jārēķinās, ka tas var aizņemt gandrīz visu stundu.  | 
										  |