  | 
										
											 
                    7. - 8. stunda. Saskaitīšanas un reizināšanas likums 
											
											   
                                             
                                              Stundā sasniedzamie rezultāti:
									      
											  
											
                                            - Pētnieciskā ceļā iegūst reizināšanas un saskaitīšanas likumus.
 
                                            - Lieto saskaitīšanas un reizināšanas likumus izlašu skaita noteikšanai vienkāršos uzdevumos.
 											  
											 
 
 
  
											Stundā izmantojamie  atbalsta materiāli:
										    
										  
										  
                                          
 
 
  
Ieteikumi: 
											  
Pēc vairāku vienkāršu uzdevumu veikšanas un pieredzes uzkāšanas, ieteicams rosināt skolēnus atbildēt uz jautājumu – kādos gadījumos kopējo izlašu skaitu var noteikt saskaitot un kad reizinot. 
 
  Jāļauj skolēniem veidot neformālas atbildes, nepieprasot vārda „likums” lietošanu. 
 
  Darbu var organizēt grupās, bet ieteicams diferencēt uzdevumu sarežģītību grupās. 
 
  Pakāpeniski uzdevumu grūtības pakāpei jākļūst sarežģītākai, bet nebūtu vēlams mazināt skolēnu interesi par uzdevumiem.
  | 
										  |