Latvijas Universitāte
  • LU konference
    • LU.LVKontakti
    • lv
    • en
    • Ieteikumi izglītības politikas veidotājiem
    • Grāmatas
      • Kolektīvā monogrāfija "Datu zinātība skolai"
      • Ieteikumi- "Zinātība skolai"
      • Kolektīvā monogrāfija "Mācīšanās lietpratībai"
      • Ieteikumi - "Kompetenci attīstoša mācīšanās"
      • Metodiskais materiāls - stundu piemēri
      • Atgādnes skolotājam - kurš mācās
    • Video sērija-padomi vecākiem un skolotājiem
      • Sākumskolas matemātika
      • Sākumskolas dabaszinības
    • Metodisko ideju laboratorija
      • Vebināri
    • Labās prakses e-piemēri
    • Prātnieku laboratorijas materiāli
      • Mācību materiāli
    • Skola2030 mācību resursi
    • DZM materiāli
      • Atbalsta materiāli
      • Stundu piemēri
    • Zinātniskās publikācijas
      • 2024
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2014
    • STEM skolotāju konferences
      • DZMIT konference 2024
      • DZMIT konference 2023
      • DZMIT konference 2022
      • DZMIT konference 2021
      • DZMIT un SKS konferences 2020
    • Ekselences balva
      • Nolikums
      • Ekselences balva 2016
      • Ekselences balva 2017
      • Ekselences balva 2018
      • Ekselences balva 2019
      • Ekselences balva 2021
    • Konkurss skolēniem
      • 2024.g. atskats
      • 2023.g. atskats
      • 2022.g. atskats
      • 2021.g. atskats
      • 2020.g. atskats
      • 2019.g. atskats
    • Ziņas
    • Darbība
      • Vēsture
    • Komanda
    • Kontakti
      • Ieteikumi izglītības politikas veidotājiem
      • Grāmatas

        • Kolektīvā monogrāfija "Datu zinātība skolai"
        • Ieteikumi- "Zinātība skolai"
        • Kolektīvā monogrāfija "Mācīšanās lietpratībai"
        • Ieteikumi - "Kompetenci attīstoša mācīšanās"
        • Metodiskais materiāls - stundu piemēri
        • Atgādnes skolotājam - kurš mācās
      • Video sērija-padomi vecākiem un skolotājiem

        • Sākumskolas matemātika
        • Sākumskolas dabaszinības
      • Metodisko ideju laboratorija

        • Vebināri
      • Labās prakses e-piemēri
      • Prātnieku laboratorijas materiāli

        • Mācību materiāli
      • Skola2030 mācību resursi
      • DZM materiāli

        • Atbalsta materiāli
        • Stundu piemēri
      • Zinātniskās publikācijas

        • 2024
        • 2023
        • 2022
        • 2021
        • 2020
        • 2019
        • 2018
        • 2017
        • 2016
        • 2015
        • 2014
      • STEM skolotāju konferences

        • DZMIT konference 2024
        • DZMIT konference 2023
        • DZMIT konference 2022
        • DZMIT konference 2021
        • DZMIT un SKS konferences 2020
      • Ekselences balva

        • Nolikums
        • Ekselences balva 2016
        • Ekselences balva 2017
        • Ekselences balva 2018
        • Ekselences balva 2019
        • Ekselences balva 2021
      • Konkurss skolēniem

        • 2024.g. atskats
        • 2023.g. atskats
        • 2022.g. atskats
        • 2021.g. atskats
        • 2020.g. atskats
        • 2019.g. atskats
      • Ziņas
      • Darbība

        • Vēsture
      • Komanda
      • Kontakti
    •  
    •  
    • LU konference
      • LU.LV
      • Kontakti
      • lv
      • en
    • Sākums
    • Resursi
    • Grāmatas
    • Atgādnes skolotājam - kurš mācās

    Atgādnes skolotājam - kurš mācās

    Autori: Dace Namsone, Līga Čakāne, Ilze France

    Dizaina ideju autors: Miks Dzenis

    Datorgrafika un makets: Andra Liepiņa

    Redaktore: Ieva Zarāne

    Izdevējs: LU Starpnozaru izglītības inovāciju centrs

    ISBN 978-9934-18-561-8

    2020

    LEJUPIELĀDĒT PDF

     

    IEVADS

    1. Mācību procesam raksturīgais

    MĀCĪBU SATURS

    2. Mācīšanās iedziļinoties

    3. No “lielās idejas” līdz izpratnei

    4. Mācīšanās prast

    5. Integrēta STEM mācīšanās

    6. Piemērs: Integrēta mācību satura veidošana

    7. Piemērs: Strādā kā inženieris!

    8. Piemērs: Strādā kā pētnieks!

    9. Piemērs: Strādā kā inženieris! — soļi

    10. Piemērs: Rezultāts — produkts

    11. Piemērs: Modelē kā matemātiķis!

    12. Piemērs: Modelēšanas soļi

    PLĀNOŠANA

    13. Trīs līmeņu plānošana

    14. Atpakļvērstā plānošana

    MĀCĪŠANA UN MĀCĪŠANĀS

    15. Kāds ir skolēna ceļš uz dažādiem sasniedzamajiem rezultātiem

    16. Kad notiek mācīšanās

    17. Piemērs: Kā ieraudzīt uzdevuma “dziļumu”

    VĒRTĒŠANA

    18. Atgriezeniskā saite un mācīšanās

    19. Piemērs: Strādā kā inženieris! Snieguma līmeņu apraksts

    20. Piemērs: Modelē kā matemātiķis! Snieguma līmeņu apraksts

    21. Piemērs: Strādā kā pētnieks. Snieguma līmeņu apraksts

    Pateicība LU Fondam par šī projekta administrēšanu un projekta atbalstītājam un mecenātam SIA “Mikrotīkls”.

    • Ieteikumi izglītības politikas veidotājiem

    • Grāmatas

      • Kolektīvā monogrāfija "Datu zinātība skolai"
      • Ieteikumi- "Zinātība skolai"
      • Kolektīvā monogrāfija "Mācīšanās lietpratībai"
      • Ieteikumi - "Kompetenci attīstoša mācīšanās"
      • Metodiskais materiāls - stundu piemēri
      • Atgādnes skolotājam - kurš mācās
    • Video sērija-padomi vecākiem un skolotājiem

      • Sākumskolas matemātika
      • Sākumskolas dabaszinības
    • Metodisko ideju laboratorija

      • Vebināri
    • Labās prakses e-piemēri

    • Prātnieku laboratorijas materiāli

      • Mācību materiāli
    • Skola2030 mācību resursi

    • DZM materiāli

      • Atbalsta materiāli
      • Stundu piemēri
    • Zinātniskās publikācijas

      • 2024
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2014
    Latvijas Universitāte
    Ranked badge
    THE badge
    © 2025 Latvijas Universitāte. Visas tiesības aizsargātas
    Sīkdatnes