University of Latvia
  • Academic Centre
    • LU.LVKontakti
    • lv
    • en
    • “Efektīvi matemātikas mācīšanas paņēmieni sākumskolas izglītībā”
      • Projekta aktualitātes
    • "Datos balstītu risinājumu izveide skolas izaugsmei"
    • “Inovatīvi risinājumi kombinētās mācīšanās ieviešanai mācību procesa digitālās transformācijas kontekstā”
    • [Translate to English:] Projekts: SellSTEM
    • Scientix community for science education in Europe
    • IT-based support system prototype for providing feedback and improve student performance in literacy and numeracy acquisition
    • Innovative solutions in assessing teacher competences for personalised professional learning
    • News
    • Komanda
    • Contacts
    • “Efektīvi matemātikas mācīšanas paņēmieni sākumskolas izglītībā”

      • Projekta aktualitātes
    • "Datos balstītu risinājumu izveide skolas izaugsmei"
    • “Inovatīvi risinājumi kombinētās mācīšanās ieviešanai mācību procesa digitālās transformācijas kontekstā”
    • [Translate to English:] Projekts: SellSTEM
    • Scientix community for science education in Europe
    • IT-based support system prototype for providing feedback and improve student performance in literacy and numeracy acquisition
    • Innovative solutions in assessing teacher competences for personalised professional learning
    • News
    • Komanda
    • Contacts
  •  
  •  
  • Academic Centre
    • LU.LV
    • Kontakti
    • lv
    • en
  • Interdisciplinary Centre for Educational Innovation
  • Resource
  • Grāmatas
  • Atgādnes skolotājam - kurš mācās

Atgādnes skolotājam - kurš mācās

Autori: Dace Namsone, Līga Čakāne, Ilze France

Dizaina ideju autors: Miks Dzenis

Datorgrafika un makets: Andra Liepiņa

Redaktore: Ieva Zarāne

Izdevējs: LU Starpnozaru izglītības inovāciju centrs

ISBN 978-9934-18-561-8

2020

LEJUPIELĀDĒT PDF

 

IEVADS

1. Mācību procesam raksturīgais

MĀCĪBU SATURS

2. Mācīšanās iedziļinoties

3. No “lielās idejas” līdz izpratnei

4. Mācīšanās prast

5. Integrēta STEM mācīšanās

6. Piemērs: Integrēta mācību satura veidošana

7. Piemērs: Strādā kā inženieris!

8. Piemērs: Strādā kā pētnieks!

9. Piemērs: Strādā kā inženieris! — soļi

10. Piemērs: Rezultāts — produkts

11. Piemērs: Modelē kā matemātiķis!

12. Piemērs: Modelēšanas soļi

PLĀNOŠANA

13. Trīs līmeņu plānošana

14. Atpakļvērstā plānošana

MĀCĪŠANA UN MĀCĪŠANĀS

15. Kāds ir skolēna ceļš uz dažādiem sasniedzamajiem rezultātiem

16. Kad notiek mācīšanās

17. Piemērs: Kā ieraudzīt uzdevuma “dziļumu”

VĒRTĒŠANA

18. Atgriezeniskā saite un mācīšanās

19. Piemērs: Strādā kā inženieris! Snieguma līmeņu apraksts

20. Piemērs: Modelē kā matemātiķis! Snieguma līmeņu apraksts

21. Piemērs: Strādā kā pētnieks. Snieguma līmeņu apraksts

Pateicība LU Fondam par šī projekta administrēšanu un projekta atbalstītājam un mecenātam SIA “Mikrotīkls”.

  • Metodisko ideju laboratorija

    • Vebināri
  • Grāmatas

    • Ieteikumi- "Zinātība skolai"
    • Kolektīvā monogrāfija "Mācīšanās lietpratībai"
    • Ieteikumi - "Kompetenci attīstoša mācīšanās"
    • Metodiskais materiāls - stundu piemēri
    • Atgādnes skolotājam - kurš mācās
  • Prātnieku laboratorijas materiāli

    • Mācību materiāli
  • Skola2030 mācību resursi

  • DZM materiāli

    • Atbalsta materiāli
    • Stundu piemēri
  • Zinātniskās publikācijas

    • 2021
    • 2020
    • 2019
    • 2018
    • 2017
    • 2016
    • 2015
    • 2014
  • Labās prakses e-piemēri

University of Latvia
Ranked badge
THE badge
© 2023 University of Latvia. All rights reserved.
Cookies