  | 
										
											 
                  6. -8. stunda. Trijstūra nevienādība 
											
											   
                                             
                                              Stundā sasniedzamie rezultāti:
									      
											  
											
                                            - Pieraksta trijstūra nevienādību konkrētam trijstūrim.
 
                                            - Skaidro uzdevuma risinājuma gaitu, lietojot apgūtos jēdzienus.
 
                                            - Lieto trijstūra nevienādību dota trijstūra malas garuma robežu noteikšanai, ja dotas divas trijstūra malas.
 
                                            - Lieto trijstūra nevienādību praktiska satura uzdevumos.
 											  
											 
 
 
  
											Stundā izmantojamie  atbalsta materiāli:
										    
										  
										  
                                          
 
 
  
Ieteikumi: 
											  
											Vizuālais materiāls varētu palīdzēt skolēniem pārliecināties par savu izpratni apgūstamajā tematā – kāds no skolēniem varētu saviem vārdiem skaidrot animācijā demonstrēto.  | 
										  |