  | 
										
											 
		                    4. - 5. stunda.  Trijstūru līdzības pazīmes 
											
											   
                                             
                                              Stundā sasniedzamie rezultāti:
									      
											  
											
                                            - Atpazīst zīmējumā, nosauc un pieraksta, izmantojot simbolus, trijstūra līdzības pazīmju nosacījumus un sekas.
 
                                            - Pierāda trijstūru līdzību, izmantojot trijstūru līdzības pazīmes.
 
                                            - Saskata līdzīgus trijstūrus zīmējumā un plāno uzdevuma risinājuma gaitu.
 
                                            -  Lieto pieņemtos apzīmējumus, pierakstot pierādījuma gaitu.
 
                                              
 
  
                                             
											 
											Stundā izmantojamie  atbalsta materiāli:
										    
										  
										  
                                          
 
 
  
Ieteikumi: 
											  
Īpašu uzmanību jāpievērš prasmei pierādīt, ka trijstūri ir līdzīgi. 
 
  Skolēni paši varētu izsecināt, kāpēc tikai viena veida trijstūri (platleņķa, vienādsānu utt.) var būt līdzīgi savā starpā. 
  Ieteicams organizēt kārtējās vērtēšanas darbu, lai pārliecinātos par skolēnu prasmi saskatīt līdzīgus trijstūrus, pamatot to līdzību.
  | 
										  |