01.10.24. – 31.03.25.

Pirmajā pārskata periodā uzsākta visu projekta darbību īstenošana. Izstrādāts izglītības vadības un pārvaldības skolu pilnveidošanai aprakstošais ietvars, veikta situācijas analīze 4 pašvaldībās un to dibinātajās izglītības iestādēs, pilnveidoti un validēti instrumenti izglītības vadības un pārvaldības prakšu mērīšanai un uzsākta trīs profesionālās pilnveides programmu aprobācija. Projekta rezultāti prezentēti ICSEI2025 konferencē Melburnā. Uzsākta divu zinātnisko rakstu sagatavošana par izglītības speciālistu pārvaldības skolu pilnveidei kapacitātes stiprināšanu un mentālajiem modeļiem.

Uzsākta zinātniskā raksta “School leadership and educational change: evidence from a case-study of leadership practices for school improvement in a transitional context” izstrāde, kuru paredzēts iesniegt Q1 žurnālā School Effectiveness and Improvement. Raksta ietvaros paredzēts demonstrēt projekta 1. un 3.  darbības rezultātus par skolu vadības un pārvaldības ietvara izstrādi, operaconalizēšanu un validēšanu.

Uzsākta zinātniskā raksta “A Framework for Measuring Mental Models of Educational Leaders in a Context of School as Learning Organization ” izstrāde. Raksta ietvaros paredzēts demonstrēt projekta 3. darbības un pētījuma par izglītības profesionāļu mentālo modeļu mērīšanas ietvara izstrādi.