University of Latvia
  • CONFERENCE
    • LU.LVKontakti
    • lv
    • en
    • National research programmes
      • “Operational framework to support capacity building of educational professionals for school improvement solution development in schools and municipalities”
      • “Innovative solutions for blended learning implementation: teaching and learning process in the digital transformation context”
      • “Individualized and personalized support system for students' reading, mathematical and scientific literacy development”
    • Fundamental and applied research programmes
      • "Development of Data-Driven Solutions for School Improvement"
      • “Functional Model for Personalized and Automated Teacher Professional Development Solutions”
    • Nordplus Horizontal programmes
      • “Mathematic Teaching Practices in Primary Education: Lesson Exploration”
    • ERASMUS Project Grants
      • “Trans-national STEM teacher education focussing on transversal competence and sustainability education”
    • LMT iniciatīva “Matemātiskās pratības veicināšana 4.-6. klašu skolēniem”
      • Aktualitātes
    • News
    • Activities
      • History
    • Team
    • Contact
    • National research programmes

      • “Operational framework to support capacity building of educational professionals for school improvement solution development in schools and municipalities”
      • “Innovative solutions for blended learning implementation: teaching and learning process in the digital transformation context”
      • “Individualized and personalized support system for students' reading, mathematical and scientific literacy development”
    • Fundamental and applied research programmes

      • "Development of Data-Driven Solutions for School Improvement"
      • “Functional Model for Personalized and Automated Teacher Professional Development Solutions”
    • Nordplus Horizontal programmes

      • “Mathematic Teaching Practices in Primary Education: Lesson Exploration”
    • ERASMUS Project Grants

      • “Trans-national STEM teacher education focussing on transversal competence and sustainability education”
    • LMT iniciatīva “Matemātiskās pratības veicināšana 4.-6. klašu skolēniem”

      • Aktualitātes
    • News
    • Activities

      • History
    • Team
    • Contact
  •  
  •  
  • CONFERENCE
    • LU.LV
    • Kontakti
    • lv
    • en
  • Interdisciplinary Centre for Educational Innovation
  • Resource
  • Labās prakses e-piemēri
  • Mācību priekšmeti
  • Ķīmija

Ķīmija

Atpakaļ


8.klase

  • Vielu fizikālās un ķīmiskās pārvērtības 1, formatīvā vērtēšana, snieguma līmeņu aprakstu izmantošana
  • Vielu fizikālās un ķīmiskās pārvērtības 2, praktiskās prasmes
  • Vielu fizikālās un ķīmiskās pārvērtības 3,
  • Skābju, bāzu, sāļu formulu sastādīšana, izpratne

9.klase

  • Ķīmisko elementu metālisko un nemetālisko īpašību maiņa 1, izziņas prasmes
  • Ķīmisko elementu metālisko un nemetālisko īpašību maiņa 2, spēle
  • Ķīmisko elementu metālisko un nemetālisko īpašību maiņa 3, sadarbības prasmes
  • Karbonātu pierādīšana 1, izziņas prasmes
  • Karbonātu pierādīšana 2, eksperimentālās prasmes
  • Karbonātu pierādīšana 3, izpratne

Vidusskola

  • Precīza tilpuma mērīšana, eksperimentālās prasmes
  • Vielu kušanas temperatūra 1, izpratne
  • Vielu kušanas temperatūra 2, eksperimentālās prasmes
  • Karbonskābes 1, izpratne
  • Karbonskābes 2, modelēšana
  • Karbonskābes 3, izpratne
  • Karbonskābes 4, diferencēšana
  • Karbonskābes 5, saruna
  • Karbonskābes 6, mācību uzdevumi
  • Jonu reakcijas 1, saruna
  • Jonu reakcijas 2, izpratne
  • Jonu reakcijas 3, formatīvā vērtēšana, pašnovērtējums
University of Latvia
Ranked badge
THE badge
© 2025 University of Latvia. All rights reserved.
Cookies