Latvijas Universitāte
  • Akadēmiskais centrs
    • LU.LVKontakti
    • lv
    • en
    • Profesionālā pilnveide
      • VISC kursi
      • Priekšmetu skolotājiem
      • Visiem skolotājiem
      • STEM (4.-6.kl.)
      • Skolu vadītājiem
    • “Efektīvi matemātikas mācīšanas paņēmieni sākumskolas izglītībā”
      • Projekta aktualitātes
    • "Datos balstītu risinājumu izveide skolas izaugsmei"
    • “Inovatīvi risinājumi kombinētās mācīšanās ieviešanai mācību procesa digitālās transformācijas kontekstā”
    • "SellSTEM"
    • Prātnieku laboratorija
      • Nodarbības skolēniem (4.-6.kl.)
      • Mācības skolotājiem (4.-6.kl.)
    • "Scientix 4"
      • Vebināri skolotājiem
      • Notikumi
    • IT atbalsta sistēmas prototips atgriezeniskās saites sniegšanai skolēnu snieguma uzlabošanai tekstpratības un rēķinpratības apguvei
      • Projekta īstenošana
    • Inovatīvas pieejas skolotāju kompetenču vērtēšanai personalizētam profesionālās mācīšanās risinājumam
    • Kvalitātes vērtēšana kompetenču attīstīšanai mācību procesā
      • Projekta īstenošana
    • Kompetenču pieeja mācību saturā
    • Īstenotie projekti
      • Jaunā pedagoģija un kompetences attīstoša mācīšanās
      • IT atbalsta sistēma mērķtiecīgai kompetenču pārvaldībai
    • Metodisko ideju laboratorija
      • Vebināri
    • Grāmatas
      • Ieteikumi- "Zinātība skolai"
      • Kolektīvā monogrāfija "Mācīšanās lietpratībai"
      • Ieteikumi - "Kompetenci attīstoša mācīšanās"
      • Metodiskais materiāls - stundu piemēri
      • Atgādnes skolotājam - kurš mācās
    • Prātnieku laboratorijas materiāli
      • Mācību materiāli
    • Skola2030 mācību resursi
    • DZM materiāli
      • Atbalsta materiāli
      • Stundu piemēri
    • Zinātniskās publikācijas
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2014
    • Labās prakses e-piemēri
    • STEM skolotāju konferences
      • DZMIT konference 2022
      • DZMIT konference 2021
      • DZMIT un SKS konferences 2020
    • Ekselences balva
      • Nolikums
      • Ekselences balva 2016
      • Ekselences balva 2017
      • Ekselences balva 2018
      • Ekselences balva 2019
      • Ekselences balva 2021
    • Konkurss skolēniem
      • 2021.g. atskats
      • 2020.g. atskats
      • 2019.g. atskats
    • Ziņas
    • Komanda
    • Vēsture
    • Kontakti
    • Profesionālā pilnveide

      • VISC kursi
      • Priekšmetu skolotājiem
      • Visiem skolotājiem
      • STEM (4.-6.kl.)
      • Skolu vadītājiem
    • “Efektīvi matemātikas mācīšanas paņēmieni sākumskolas izglītībā”

      • Projekta aktualitātes
    • "Datos balstītu risinājumu izveide skolas izaugsmei"
    • “Inovatīvi risinājumi kombinētās mācīšanās ieviešanai mācību procesa digitālās transformācijas kontekstā”
    • "SellSTEM"
    • Prātnieku laboratorija

      • Nodarbības skolēniem (4.-6.kl.)
      • Mācības skolotājiem (4.-6.kl.)
    • "Scientix 4"

      • Vebināri skolotājiem
      • Notikumi
    • IT atbalsta sistēmas prototips atgriezeniskās saites sniegšanai skolēnu snieguma uzlabošanai tekstpratības un rēķinpratības apguvei

      • Projekta īstenošana
    • Inovatīvas pieejas skolotāju kompetenču vērtēšanai personalizētam profesionālās mācīšanās risinājumam
    • Kvalitātes vērtēšana kompetenču attīstīšanai mācību procesā

      • Projekta īstenošana
    • Kompetenču pieeja mācību saturā
    • Īstenotie projekti

      • Jaunā pedagoģija un kompetences attīstoša mācīšanās
      • IT atbalsta sistēma mērķtiecīgai kompetenču pārvaldībai
    • Metodisko ideju laboratorija

      • Vebināri
    • Grāmatas

      • Ieteikumi- "Zinātība skolai"
      • Kolektīvā monogrāfija "Mācīšanās lietpratībai"
      • Ieteikumi - "Kompetenci attīstoša mācīšanās"
      • Metodiskais materiāls - stundu piemēri
      • Atgādnes skolotājam - kurš mācās
    • Prātnieku laboratorijas materiāli

      • Mācību materiāli
    • Skola2030 mācību resursi
    • DZM materiāli

      • Atbalsta materiāli
      • Stundu piemēri
    • Zinātniskās publikācijas

      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2014
    • Labās prakses e-piemēri
    • STEM skolotāju konferences

      • DZMIT konference 2022
      • DZMIT konference 2021
      • DZMIT un SKS konferences 2020
    • Ekselences balva

      • Nolikums
      • Ekselences balva 2016
      • Ekselences balva 2017
      • Ekselences balva 2018
      • Ekselences balva 2019
      • Ekselences balva 2021
    • Konkurss skolēniem

      • 2021.g. atskats
      • 2020.g. atskats
      • 2019.g. atskats
    • Ziņas
    • Komanda
    • Vēsture
    • Kontakti
  •  
  •  
  • Akadēmiskais centrs
    • LU.LV
    • Kontakti
    • lv
    • en
  • Sākums
  • Resursi
  • Labās prakses e-piemēri
  • Mācību priekšmeti
  • Ķīmija

Ķīmija

Atpakaļ


8.klase

  • Vielu fizikālās un ķīmiskās pārvērtības 1, formatīvā vērtēšana, snieguma līmeņu aprakstu izmantošana
  • Vielu fizikālās un ķīmiskās pārvērtības 2, praktiskās prasmes
  • Vielu fizikālās un ķīmiskās pārvērtības 3,
  • Skābju, bāzu, sāļu formulu sastādīšana, izpratne

9.klase

  • Ķīmisko elementu metālisko un nemetālisko īpašību maiņa 1, izziņas prasmes
  • Ķīmisko elementu metālisko un nemetālisko īpašību maiņa 2, spēle
  • Ķīmisko elementu metālisko un nemetālisko īpašību maiņa 3, sadarbības prasmes
  • Karbonātu pierādīšana 1, izziņas prasmes
  • Karbonātu pierādīšana 2, eksperimentālās prasmes
  • Karbonātu pierādīšana 3, izpratne

Vidusskola

  • Precīza tilpuma mērīšana, eksperimentālās prasmes
  • Vielu kušanas temperatūra 1, izpratne
  • Vielu kušanas temperatūra 2, eksperimentālās prasmes
  • Karbonskābes 1, izpratne
  • Karbonskābes 2, modelēšana
  • Karbonskābes 3, izpratne
  • Karbonskābes 4, diferencēšana
  • Karbonskābes 5, saruna
  • Karbonskābes 6, mācību uzdevumi
  • Jonu reakcijas 1, saruna
  • Jonu reakcijas 2, izpratne
  • Jonu reakcijas 3, formatīvā vērtēšana, pašnovērtējums
Latvijas Universitāte
Ranked badge
THE badge
© 2023 Latvijas Universitāte. Visas tiesības aizsargātas
Sīkdatnes