Šī dokumenta mērķis ir apkopot Valsts pētījumu programmas “Letonika” projektā “Inovatīvi risinājumi kombinētās mācīšanās ieviešanai mācību procesa digitālās transformācijas kontekstā” (projekta numurs VPP-LETONIKA-2021/1-0010) gūtās atziņas, kā arī iezīmēt pašreizējo situāciju skolotāju un skolu vadītāju profesionālajā pilnveidē, apkopot pasaulē aktuālās idejas par skolotāju un skolu vadītāju profesionālo pilnveidi, kā arī piedāvāt potenciālos risinājumus, kā pašreizējā situācijā plānot un īstenot kvalitatīvus un personalizētus skolotāju profesionālās pilnveides risinājumus tā, lai tie atbilstu skolotāju profesionālajām mācīšanās vajadzībām, laikmeta izaicinājumiem, kā arī saskanētu ar skolu attīstības mērķiem.
Ar izstrādāto dokumentu var iepazīties šeit.
- Kā virzīties uz personalizētu skolotāju profesionālo pilnveidi?
- Izglītības procesa attīstība digitālās transformācijas kontekstā.
- Kā skolas vadība var palielināt savu darbību ietekmi uz skolēnu sniegumu?
- Kā izglītības sistēma var atbalstīt skolotāju, lai skolēni varētu apgūt 21. gadsimta prasībām atbilstošu izglītību?
-
Labās prakses e-piemēri
-
Skola2030 mācību resursi