Latvijas Universitātes Eksakto zinātņu un tehnoloģijas fakultātes Starpnozaru izglītības inovāciju (LU EZTF SIIC) centra kolēģi prezentēja divus pētījumus EARLI2025 (European Association for Research on Learning and Instruction) konferencē "Realising Potentials through Education: Shaping the Minds and Brains for the Future", kas notika Grācas Universitātē, Austrijā. 

Konferencē piedalījās vairāk nekā 2,5 tūkstoši dažādu jomu pētnieku un doktorantu no visas pasaules, daloties ar saviem pētījumiem un piedaloties diskusijās par šobrīd izglītības pētniecībā nozīmīgiem jautājumiem (mākslīgā intelekta vietu izglītībā un pētniecībā, pašregulētu mācīšanos, metamotivāciju, skolotāja neverbālas uzvedības un citu faktoru ietekmi uz skolēnu emocijām, aktīvu spēlisku mācīšanos un daudziem citiem).

LU EZTF SIIC centra direktore un vadošā pētniece Dace Namsone prezentēja pētījumu "A live role-play simulation for school as an organization improvement".

Projekta "Datos balstītu risinājumu izveide skolas izaugsmei" (projekta Nr. lzp-2021/1-0445) pētījuma rezultātu prezentēšana, nodrošinot sinerģiju ar projektu "Stratēģisks ietvars izglītības speciālistu kapacitātes stiprināšanai attīstības risinājumu veidošanai skolā" (projekta Nr. VPP-IZM-Izglītība-2024/1-0001), iepazīstot jaunākos starptautiskos pētījumus stratēģiskā ietvara izglītības speciālistu vadības un pārvaldības kapacitātes stiprināšanai izstrādei.

LU EZTF SIIC pētniece Ildze Čakāne prezentēja pētījumu "Flipped Learning Professional Development for Elementary Math Teacher Pedagogical Content Knowledge".

Projekta "Inovatīvi risinājumi kombinētās mācīšanās ieviešanai mācību procesa digitālās transformācijas kontekstā" (projekta Nr. VPP-LETONIKA-2021/1-0010) rezultātu prezentēšana,  nodrošinot sinerģiju ar projektu "Individualizēta un personalizēta atbalsta sistēma skolēnu tekstpratības, rēķinpratības un dabaszinātniskās pratības attīstīšanai" (projekta Nr. VPP-IZM-Izglītība-2023/1-0001), iepazīstot jaunākos starptautiskos pētījumus atbalsta sistēmas skolēnu fundamentālo pratību un caurviju prasmju attīstīšanai izstrādei.
 

Dalīties