Šajos ieteikumos apkopoti rezultāti un secinājumi, kuri iegūti, realizējot Latvijas Zinātnes padomes valsts pētījumu programmas “Letonika” projektu “Inovatīvi risinājumi kombinētās mācīšanās ieviešanai mācību procesa digitālās transformācijas kontekstā” (projekta numurs VPP-LETONIKA-2021/1-0010).
Ar ieteikumiem iespējams iepazīties šeit.
- Kā virzīties uz personalizētu skolotāju profesionālo pilnveidi?
- Izglītības procesa attīstība digitālās transformācijas kontekstā.
- Kā skolas vadība var palielināt savu darbību ietekmi uz skolēnu sniegumu?
- Kā izglītības sistēma var atbalstīt skolotāju, lai skolēni varētu apgūt 21. gadsimta prasībām atbilstošu izglītību?
-
Labās prakses e-piemēri
-
Skola2030 mācību resursi