Latvijas Universitātes (LU) Zinātņu mājā tikās nozares eksperti, lai meklētu atbildes un piedāvātu konkrētus risinājumus sistēmas uzlabošanai. Sarunā piedalījās Dace Namsone, LU EZTF Starpnozaru izglītības inovāciju centra direktore un vadošā pētniece, Rūdolfs Kalvāns, Izglītības un zinātnes ministrijas (IZM) Izglītības departamenta vadītājs, bijušais skolas direktors. Sarunu vadīja Inga Akmentiņa-Smildziņa no "Vecāku organizācijas mammām un tētiem".


Jaunais mācību gads ir klāt, bet jautājumi par Latvijas izglītības sistēmas kvalitāti paliek!

  • Kāpēc, neraugoties uz skolotāju pūlēm, skolēnu sasniegumi stagnē?
  • Vai digitālā transformācija nozīmē tikai jaunu datoru iegādi?
  • Un kāpēc matemātika daudziem joprojām šķiet biedējoša?

Diskusijā, kas tapusi Latvijas Universitātes Zinātņu mājā, tiekas nozares eksperti, lai meklētu atbildes un piedāvātu konkrētus risinājumus sistēmas uzlabošanai.

Diskusijas ierakstu iespējams noskatīties mūsu YouTube kanālā

Sarunā piedalījās:

  • Dace Namsone, Latvijas Universitātes EZTF Starpnozaru izglītības inovāciju centra direktore un vadošā pētniece.
  • Rūdolfs Kalvāns, Izglītības un zinātnes ministrijas (IZM) Izglītības departamenta vadītājs, bijušais skolas direktors.
  • Sarunu vada Inga Akmentiņa-Smildziņa no "Vecāku organizācijas mammām un tētiem".

Valsts pētījumu programmas "Letonika latviskas un eiropeiskas sabiedrības attīstībai" projekta “Inovatīvi risinājumi kombinētās mācīšanās ieviešanai mācību procesa digitālās transformācijas kontekstā” (VPP-LETONIKA-2021/1-0010) ietvaros ir izveidoti ieteikumi izglītības politikas veidotājiem:

  1. Izglītības procesa attīstība digitālās  tranformācijas kontekstā. Iepazīties var šeit.
  2. Kā virzīties uz personalizētu skolotāju profesionālo pilnveidi? Iepazīties var šeit.
     

Dalīties