Latvijas Universitāte
  • LU konference
    • LU.LVKontakti
    • lv
    • en
    • Profesionālā pilnveide
      • Vērtēšana
      • Datu pratība
      • Mācīšanās plānošana un organizēšana
      • Pārmaiņu ieviešana skolā (Simulācija-spēle)
      • Mācību priekšmetu metodika matemātikā, dabaszinībās, fizikā, ķīmijā, bioloģijā, ģeogrāfijā, vēsturē un sociālajās zinībās
      • VIAA profesionālās kompetences pilnveides programmas
    • Valsts pētījumu programma
      • “Stratēģisks ietvars izglītības speciālistu kapacitātes stiprināšanai attīstības risinājumu veidošanai skolā”
      • “Inovatīvi risinājumi kombinētās mācīšanās ieviešanai mācību procesa digitālās transformācijas kontekstā”
      • "Individualizēta un personalizēta atbalsta sistēma skolēnu tekstpratības, rēķinpratības un dabaszinātniskās pratības attīstīšanai"
    • Fundamentālo un lietišķo pētījumu programma
      • "Datos balstītu risinājumu izveide skolas izaugsmei"
      • "Funkcionālais modelis personalizētiem un automatizētiem skolotāju profesionālās pilnveides risinājumiem"
    • Programma Nordplus
      • “Matemātikas mācīšanas paņēmieni sākumskolas izglītībā: stundu izpēte”
    • ERASMUS projektu granti
      • “Trans-national STEM teacher education focussing on transversal competence and sustainability education”
    • LMT iniciatīva “Matemātiskās pratības veicināšana 4.-6. klašu skolēniem”
      • Aktualitātes
    • Īstenotie projekti
      • Programma Apvārsnis 2020 Projekts "SellSTEM"
      • Nordplus Horizontal programmas projekts: "Efektīvi matemātikas mācīšanas paņēmieni sākumskolas izglītībā"
      • IT atbalsta sistēmas prototips atgriezeniskās saites sniegšanai skolēnu snieguma uzlabošanai tekstpratības un rēķinpratības apguvei
      • "Scientix 4"
      • Kompetenču pieeja mācību saturā
      • Prātnieku laboratorija
      • Inovatīvas pieejas skolotāju kompetenču vērtēšanai personalizētam profesionālās mācīšanās risinājumam
      • Kvalitātes vērtēšana kompetenču attīstīšanai mācību procesā
      • Jaunā pedagoģija un kompetences attīstoša mācīšanās
      • IT atbalsta sistēma mērķtiecīgai kompetenču pārvaldībai
    • Ieteikumi izglītības politikas veidotājiem
    • Grāmatas
      • Kolektīvā monogrāfija "Datu zinātība skolai"
      • Ieteikumi- "Zinātība skolai"
      • Kolektīvā monogrāfija "Mācīšanās lietpratībai"
      • Ieteikumi - "Kompetenci attīstoša mācīšanās"
      • Metodiskais materiāls - stundu piemēri
      • Atgādnes skolotājam - kurš mācās
    • Video sērija-padomi vecākiem un skolotājiem
      • Sākumskolas matemātika
      • Sākumskolas dabaszinības
    • Metodisko ideju laboratorija
      • Vebināri
    • Labās prakses e-piemēri
    • Prātnieku laboratorijas materiāli
      • Mācību materiāli
    • Skola2030 mācību resursi
    • DZM materiāli
      • Atbalsta materiāli
      • Stundu piemēri
    • Zinātniskās publikācijas
      • 2024
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2014
    • STEM skolotāju konferences
      • DZMIT konference 2024
      • DZMIT konference 2023
      • DZMIT konference 2022
      • DZMIT konference 2021
      • DZMIT un SKS konferences 2020
    • Ekselences balva
      • Nolikums
      • Ekselences balva 2016
      • Ekselences balva 2017
      • Ekselences balva 2018
      • Ekselences balva 2019
      • Ekselences balva 2021
    • Konkurss skolēniem
      • 2024.g. atskats
      • 2023.g. atskats
      • 2022.g. atskats
      • 2021.g. atskats
      • 2020.g. atskats
      • 2019.g. atskats
    • Ziņas
    • Darbība
      • Vēsture
    • Komanda
    • Kontakti
    • Profesionālā pilnveide

      • Vērtēšana
      • Datu pratība
      • Mācīšanās plānošana un organizēšana
      • Pārmaiņu ieviešana skolā (Simulācija-spēle)
      • Mācību priekšmetu metodika matemātikā, dabaszinībās, fizikā, ķīmijā, bioloģijā, ģeogrāfijā, vēsturē un sociālajās zinībās
      • VIAA profesionālās kompetences pilnveides programmas
    • Valsts pētījumu programma

      • “Stratēģisks ietvars izglītības speciālistu kapacitātes stiprināšanai attīstības risinājumu veidošanai skolā”
      • “Inovatīvi risinājumi kombinētās mācīšanās ieviešanai mācību procesa digitālās transformācijas kontekstā”
      • "Individualizēta un personalizēta atbalsta sistēma skolēnu tekstpratības, rēķinpratības un dabaszinātniskās pratības attīstīšanai"
    • Fundamentālo un lietišķo pētījumu programma

      • "Datos balstītu risinājumu izveide skolas izaugsmei"
      • "Funkcionālais modelis personalizētiem un automatizētiem skolotāju profesionālās pilnveides risinājumiem"
    • Programma Nordplus

      • “Matemātikas mācīšanas paņēmieni sākumskolas izglītībā: stundu izpēte”
    • ERASMUS projektu granti

      • “Trans-national STEM teacher education focussing on transversal competence and sustainability education”
    • LMT iniciatīva “Matemātiskās pratības veicināšana 4.-6. klašu skolēniem”

      • Aktualitātes
    • Īstenotie projekti

      • Programma Apvārsnis 2020 Projekts "SellSTEM"
      • Nordplus Horizontal programmas projekts: "Efektīvi matemātikas mācīšanas paņēmieni sākumskolas izglītībā"
      • IT atbalsta sistēmas prototips atgriezeniskās saites sniegšanai skolēnu snieguma uzlabošanai tekstpratības un rēķinpratības apguvei
      • "Scientix 4"
      • Kompetenču pieeja mācību saturā
      • Prātnieku laboratorija
      • Inovatīvas pieejas skolotāju kompetenču vērtēšanai personalizētam profesionālās mācīšanās risinājumam
      • Kvalitātes vērtēšana kompetenču attīstīšanai mācību procesā
      • Jaunā pedagoģija un kompetences attīstoša mācīšanās
      • IT atbalsta sistēma mērķtiecīgai kompetenču pārvaldībai
    • Ieteikumi izglītības politikas veidotājiem
    • Grāmatas

      • Kolektīvā monogrāfija "Datu zinātība skolai"
      • Ieteikumi- "Zinātība skolai"
      • Kolektīvā monogrāfija "Mācīšanās lietpratībai"
      • Ieteikumi - "Kompetenci attīstoša mācīšanās"
      • Metodiskais materiāls - stundu piemēri
      • Atgādnes skolotājam - kurš mācās
    • Video sērija-padomi vecākiem un skolotājiem

      • Sākumskolas matemātika
      • Sākumskolas dabaszinības
    • Metodisko ideju laboratorija

      • Vebināri
    • Labās prakses e-piemēri
    • Prātnieku laboratorijas materiāli

      • Mācību materiāli
    • Skola2030 mācību resursi
    • DZM materiāli

      • Atbalsta materiāli
      • Stundu piemēri
    • Zinātniskās publikācijas

      • 2024
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2014
    • STEM skolotāju konferences

      • DZMIT konference 2024
      • DZMIT konference 2023
      • DZMIT konference 2022
      • DZMIT konference 2021
      • DZMIT un SKS konferences 2020
    • Ekselences balva

      • Nolikums
      • Ekselences balva 2016
      • Ekselences balva 2017
      • Ekselences balva 2018
      • Ekselences balva 2019
      • Ekselences balva 2021
    • Konkurss skolēniem

      • 2024.g. atskats
      • 2023.g. atskats
      • 2022.g. atskats
      • 2021.g. atskats
      • 2020.g. atskats
      • 2019.g. atskats
    • Ziņas
    • Darbība

      • Vēsture
    • Komanda
    • Kontakti
  •  
  •  
  • LU konference
    • LU.LV
    • Kontakti
    • lv
    • en
  • Sākums
  • Resursi
  • Labās prakses e-piemēri
  • Mācību priekšmeti
  • Ķīmija

Ķīmija

Atpakaļ


8.klase

  • Vielu fizikālās un ķīmiskās pārvērtības 1, formatīvā vērtēšana, snieguma līmeņu aprakstu izmantošana
  • Vielu fizikālās un ķīmiskās pārvērtības 2, praktiskās prasmes
  • Vielu fizikālās un ķīmiskās pārvērtības 3,
  • Skābju, bāzu, sāļu formulu sastādīšana, izpratne

9.klase

  • Ķīmisko elementu metālisko un nemetālisko īpašību maiņa 1, izziņas prasmes
  • Ķīmisko elementu metālisko un nemetālisko īpašību maiņa 2, spēle
  • Ķīmisko elementu metālisko un nemetālisko īpašību maiņa 3, sadarbības prasmes
  • Karbonātu pierādīšana 1, izziņas prasmes
  • Karbonātu pierādīšana 2, eksperimentālās prasmes
  • Karbonātu pierādīšana 3, izpratne

Vidusskola

  • Precīza tilpuma mērīšana, eksperimentālās prasmes
  • Vielu kušanas temperatūra 1, izpratne
  • Vielu kušanas temperatūra 2, eksperimentālās prasmes
  • Karbonskābes 1, izpratne
  • Karbonskābes 2, modelēšana
  • Karbonskābes 3, izpratne
  • Karbonskābes 4, diferencēšana
  • Karbonskābes 5, saruna
  • Karbonskābes 6, mācību uzdevumi
  • Jonu reakcijas 1, saruna
  • Jonu reakcijas 2, izpratne
  • Jonu reakcijas 3, formatīvā vērtēšana, pašnovērtējums
Latvijas Universitāte
Ranked badge
THE badge
© 2025 Latvijas Universitāte. Visas tiesības aizsargātas
Sīkdatnes