Latvijas Universitāte
  • LU konference
    • LU.LVKontakti
    • lv
    • en
    • Profesionālā pilnveide
      • Vērtēšana
      • Datu pratība
      • Mācīšanās plānošana un organizēšana
      • Pārmaiņu ieviešana skolā (Simulācija-spēle)
      • Mācību priekšmetu metodika matemātikā, dabaszinībās, fizikā, ķīmijā, bioloģijā, ģeogrāfijā, vēsturē un sociālajās zinībās
      • VIAA profesionālās kompetences pilnveides programmas
    • Valsts pētījumu programma
      • “Stratēģisks ietvars izglītības speciālistu kapacitātes stiprināšanai attīstības risinājumu veidošanai skolā”
      • “Inovatīvi risinājumi kombinētās mācīšanās ieviešanai mācību procesa digitālās transformācijas kontekstā”
      • "Individualizēta un personalizēta atbalsta sistēma skolēnu tekstpratības, rēķinpratības un dabaszinātniskās pratības attīstīšanai"
    • Fundamentālo un lietišķo pētījumu programma
      • "Datos balstītu risinājumu izveide skolas izaugsmei"
      • "Funkcionālais modelis personalizētiem un automatizētiem skolotāju profesionālās pilnveides risinājumiem"
    • Programma Nordplus
      • “Matemātikas mācīšanas paņēmieni sākumskolas izglītībā: stundu izpēte”
    • ERASMUS projektu granti
      • “Trans-national STEM teacher education focussing on transversal competence and sustainability education”
    • LMT iniciatīva “Matemātiskās pratības veicināšana 4.-6. klašu skolēniem”
      • Aktualitātes
    • Īstenotie projekti
      • Programma Apvārsnis 2020 Projekts "SellSTEM"
      • Nordplus Horizontal programmas projekts: "Efektīvi matemātikas mācīšanas paņēmieni sākumskolas izglītībā"
      • IT atbalsta sistēmas prototips atgriezeniskās saites sniegšanai skolēnu snieguma uzlabošanai tekstpratības un rēķinpratības apguvei
      • "Scientix 4"
      • Kompetenču pieeja mācību saturā
      • Prātnieku laboratorija
      • Inovatīvas pieejas skolotāju kompetenču vērtēšanai personalizētam profesionālās mācīšanās risinājumam
      • Kvalitātes vērtēšana kompetenču attīstīšanai mācību procesā
      • Jaunā pedagoģija un kompetences attīstoša mācīšanās
      • IT atbalsta sistēma mērķtiecīgai kompetenču pārvaldībai
    • Ieteikumi izglītības politikas veidotājiem
    • Grāmatas
      • Kolektīvā monogrāfija "Datu zinātība skolai"
      • Ieteikumi- "Zinātība skolai"
      • Kolektīvā monogrāfija "Mācīšanās lietpratībai"
      • Ieteikumi - "Kompetenci attīstoša mācīšanās"
      • Metodiskais materiāls - stundu piemēri
      • Atgādnes skolotājam - kurš mācās
    • Video sērija-padomi vecākiem un skolotājiem
      • Sākumskolas matemātika
      • Sākumskolas dabaszinības
    • Metodisko ideju laboratorija
      • Vebināri
    • Labās prakses e-piemēri
    • Prātnieku laboratorijas materiāli
      • Mācību materiāli
    • Skola2030 mācību resursi
    • DZM materiāli
      • Atbalsta materiāli
      • Stundu piemēri
    • Zinātniskās publikācijas
      • 2024
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2014
    • STEM skolotāju konferences
      • DZMIT konference 2024
      • DZMIT konference 2023
      • DZMIT konference 2022
      • DZMIT konference 2021
      • DZMIT un SKS konferences 2020
    • Ekselences balva
      • Nolikums
      • Ekselences balva 2016
      • Ekselences balva 2017
      • Ekselences balva 2018
      • Ekselences balva 2019
      • Ekselences balva 2021
    • Konkurss skolēniem
      • 2024.g. atskats
      • 2023.g. atskats
      • 2022.g. atskats
      • 2021.g. atskats
      • 2020.g. atskats
      • 2019.g. atskats
    • Ziņas
    • Darbība
      • Vēsture
    • Komanda
    • Kontakti
    • Profesionālā pilnveide

      • Vērtēšana
      • Datu pratība
      • Mācīšanās plānošana un organizēšana
      • Pārmaiņu ieviešana skolā (Simulācija-spēle)
      • Mācību priekšmetu metodika matemātikā, dabaszinībās, fizikā, ķīmijā, bioloģijā, ģeogrāfijā, vēsturē un sociālajās zinībās
      • VIAA profesionālās kompetences pilnveides programmas
    • Valsts pētījumu programma

      • “Stratēģisks ietvars izglītības speciālistu kapacitātes stiprināšanai attīstības risinājumu veidošanai skolā”
      • “Inovatīvi risinājumi kombinētās mācīšanās ieviešanai mācību procesa digitālās transformācijas kontekstā”
      • "Individualizēta un personalizēta atbalsta sistēma skolēnu tekstpratības, rēķinpratības un dabaszinātniskās pratības attīstīšanai"
    • Fundamentālo un lietišķo pētījumu programma

      • "Datos balstītu risinājumu izveide skolas izaugsmei"
      • "Funkcionālais modelis personalizētiem un automatizētiem skolotāju profesionālās pilnveides risinājumiem"
    • Programma Nordplus

      • “Matemātikas mācīšanas paņēmieni sākumskolas izglītībā: stundu izpēte”
    • ERASMUS projektu granti

      • “Trans-national STEM teacher education focussing on transversal competence and sustainability education”
    • LMT iniciatīva “Matemātiskās pratības veicināšana 4.-6. klašu skolēniem”

      • Aktualitātes
    • Īstenotie projekti

      • Programma Apvārsnis 2020 Projekts "SellSTEM"
      • Nordplus Horizontal programmas projekts: "Efektīvi matemātikas mācīšanas paņēmieni sākumskolas izglītībā"
      • IT atbalsta sistēmas prototips atgriezeniskās saites sniegšanai skolēnu snieguma uzlabošanai tekstpratības un rēķinpratības apguvei
      • "Scientix 4"
      • Kompetenču pieeja mācību saturā
      • Prātnieku laboratorija
      • Inovatīvas pieejas skolotāju kompetenču vērtēšanai personalizētam profesionālās mācīšanās risinājumam
      • Kvalitātes vērtēšana kompetenču attīstīšanai mācību procesā
      • Jaunā pedagoģija un kompetences attīstoša mācīšanās
      • IT atbalsta sistēma mērķtiecīgai kompetenču pārvaldībai
    • Ieteikumi izglītības politikas veidotājiem
    • Grāmatas

      • Kolektīvā monogrāfija "Datu zinātība skolai"
      • Ieteikumi- "Zinātība skolai"
      • Kolektīvā monogrāfija "Mācīšanās lietpratībai"
      • Ieteikumi - "Kompetenci attīstoša mācīšanās"
      • Metodiskais materiāls - stundu piemēri
      • Atgādnes skolotājam - kurš mācās
    • Video sērija-padomi vecākiem un skolotājiem

      • Sākumskolas matemātika
      • Sākumskolas dabaszinības
    • Metodisko ideju laboratorija

      • Vebināri
    • Labās prakses e-piemēri
    • Prātnieku laboratorijas materiāli

      • Mācību materiāli
    • Skola2030 mācību resursi
    • DZM materiāli

      • Atbalsta materiāli
      • Stundu piemēri
    • Zinātniskās publikācijas

      • 2024
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2014
    • STEM skolotāju konferences

      • DZMIT konference 2024
      • DZMIT konference 2023
      • DZMIT konference 2022
      • DZMIT konference 2021
      • DZMIT un SKS konferences 2020
    • Ekselences balva

      • Nolikums
      • Ekselences balva 2016
      • Ekselences balva 2017
      • Ekselences balva 2018
      • Ekselences balva 2019
      • Ekselences balva 2021
    • Konkurss skolēniem

      • 2024.g. atskats
      • 2023.g. atskats
      • 2022.g. atskats
      • 2021.g. atskats
      • 2020.g. atskats
      • 2019.g. atskats
    • Ziņas
    • Darbība

      • Vēsture
    • Komanda
    • Kontakti
  •  
  •  
  • LU konference
    • LU.LV
    • Kontakti
    • lv
    • en

Starpnozaru izglītības inovāciju centrs

Ziņas

LU EZTF Starpnozaru izglītības inovāciju centrs aicina uz atklāto lekciju.
21.05.2025.

LU EZTF Starpnozaru izglītības inovāciju centrs aicina uz atklāto lekciju.

Kā caur praktisku darbošanos varam bērnos rosināt interesi par dabaszinībām? Kas izaug pirmais - sakne vai stumbrs?
06.05.2025.

Kā caur praktisku darbošanos varam bērnos rosināt interesi par dabaszinībām? Kas izaug pirmais - sakne vai stumbrs?

APSKATĪT VISAS ZIŅAS

Notikumi

There are no events in the current view.
APSKATĪT VISUS NOTIKUMUS
Latvijas Universitāte
Ranked badge
THE badge
© 2025 Latvijas Universitāte. Visas tiesības aizsargātas
Sīkdatnes