Kursu dalībnieki padziļinās izpratni par to, kādā mācīšanās procesā iespējamais rezultāts ir skolēna kompetences; kā atšķirt dziļu mācīšanos no virspusējas, efektīvu mācību stundu no neefektīvas; apgūs pamatprasmes atgriezeniskās saites došanai kolēģiem viņu profesionālās prakses uzlabošanai, izvērtēs pašrefleksijas prasmes mācību procesa analīzē.

Paredzēti pedagogiem (līderiem) no dažādām pašvaldībām, kuri ir ieinteresēti ne tikai savā, bet arī kolēģu profesionālajā attīstībā; ir to apliecinājuši, iepriekš iesaistoties uz līdzīgu mērķi virzītās mācībās, strādājuši ar citiem kolēģiem kā metodisko apvienību (komisiju), profesionālās pilnveides nodarbību u.c. vadītāji; starp kuru personīgajām īpašībām ir tolerance, spēja dot un pieņemt atgriezenisko saiti, spēja uzklausīt atšķirīgus viedokļus, sadarboties.

Kursu norises laiks – 2019. gada 17.,18. un 26., 27. jūnijs, pēc tam 6. - 9. augusts. Latvijas Universitātes akadēmiskajā centrā, Torņakalns.

Paralēli kursiem notiks arī mācības (stundu vērošana un analīze) kādās no dalībnieku skolām:

2019. gada 18. septembrī, 04.,17.oktobrī un  04.,20. novembrī.

Pieteikšanās kursiem (prioritāte pašvaldības izvirzīti dalībnieki) līdz 22. maijam (ieskaitot).

Reģistrācija: https://ej.uz/macisanas-konsultanti

Pēc sekmīgas kursu programmas apguves dalībnieki saņems Valsts izglītības satura centra apliecību.

Dalīties