Šonedēļ norisinās Latvijas Universitātes 79. Starptautiskās zinātniskās konference un arī LU Starpnozaru izglītības inovāciju centra komanda piedalījās konferencē stāstot par aktuālajiem pētījumiem:

Dace Namsone - Ietvars STEM skolotāju prasmju pašnovērtējumam skolēnu izziņas darbības aktivēšanai

Pētījuma mērķis ir radīt teorētisko ietvaru un tam atbilstošus pašnovērtējuma rīkus, kā skolotājam pašam novērtēt, cik lielā mērā praksē (mācību stundā) izdodas aktivizēt skolēnu izziņas darbību, veidojot kritiskās domāšanas prasmes, risinot problēmas u.c. un kādi uzlabojumi mācību procesā klasē ir nepieciešami.

Dace Eriņa – Kā noteikt dabaszinātņu skolotāju grupu profesionālās pilnveides vajadzības?

Pētījuma mērķis ir izstrādāt metodiku, kā identificēt dabaszinātņu skolotāju profesionālās pilnveides (PD) vajadzības grupas līmenī. Pētījuma jautājumi:

  • Kādas ir metodiskās darbības, lai identificētu skolotāju grupas PD) vajadzības pirms intervences uzsākšanas?
  • Kādas PD vajadzības tiek noteiktas dabaszinātņu skolotājiem?

Kārlis Greitāns – Kādas ir dabaszinātņu un matemātikas skolotāju prasmes, lai mācību procesā attīstītu skolēnu argumentācijas prasmes?

  • Kādas prasmes jāpārvalda dabaszinātņu un matemātikas skolotājiem, lai mācītu, izmantotu un attīstītu skolēnu argumentāciju?
  • Kādas ir skolotāju grupas profesionālās pilnveides prioritātes ceļā uz argumentācijas mācīšanu, attīstīšanu un izmantošanu?

Pilnā konferences programma pieejam šeit: http://bit.ly/2O8j4in

Seko līdzi notikumiem arī mūsu facebook lapā: https://www.facebook.com/SIIC.LU

   

Dalīties