University of Latvia
  • CONFERENCE
    • LU.LVKontakti
    • lv
    • en
    • National research programmes
      • “Operational framework to support capacity building of educational professionals for school improvement solution development in schools and municipalities”
      • “Innovative solutions for blended learning implementation: teaching and learning process in the digital transformation context”
      • “Individualized and personalized support system for students' reading, mathematical and scientific literacy development”
    • Fundamental and applied research programmes
      • "Development of Data-Driven Solutions for School Improvement"
      • “Functional Model for Personalized and Automated Teacher Professional Development Solutions”
    • Nordplus Horizontal programmes
      • “Mathematic Teaching Practices in Primary Education: Lesson Exploration”
    • ERASMUS Project Grants
      • “Trans-national STEM teacher education focussing on transversal competence and sustainability education”
    • LMT iniciatīva “Matemātiskās pratības veicināšana 4.-6. klašu skolēniem”
      • Aktualitātes
    • Ieteikumi izglītības politikas veidotājiem
      • Kā virzīties uz personalizētu skolotāju profesionālo pilnveidi?
      • Izglītības procesa attīstība digitālās transformācijas kontekstā.
      • Kā skolas vadība var palielināt savu darbību ietekmi uz skolēnu sniegumu?
      • Kā izglītības sistēma var atbalstīt skolotāju, lai skolēni varētu apgūt 21. gadsimta prasībām atbilstošu izglītību?
    • Grāmatas
      • Matemātikas metodika 1.-6. klasei
      • Kolektīvā monogrāfija "Datu zinātība skolai"
      • Ieteikumi- "Zinātība skolai"
      • Kolektīvā monogrāfija "Mācīšanās lietpratībai"
      • Ieteikumi - "Kompetenci attīstoša mācīšanās"
      • Metodiskais materiāls - stundu piemēri
      • Atgādnes skolotājam - kurš mācās
    • Video sērija-padomi vecākiem un skolotājiem
      • Sākumskolas matemātika
      • Sākumskolas dabaszinības
    • Metodisko ideju laboratorija
      • Vebināri
    • Labās prakses e-piemēri
    • Prātnieku laboratorijas materiāli
      • Mācību materiāli
    • Skola2030 mācību resursi
    • DZM materiāli
      • Atbalsta materiāli
      • Stundu piemēri
    • Zinātniskās publikācijas
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2014
    • STEM skolotāju konferences
      • DZMIT konference 2024
      • DZMIT konference 2023
      • DZMIT konference 2022
      • DZMIT konference 2021
      • DZMIT un SKS konferences 2020
    • Ekselences balva
      • Nolikums
      • Ekselences balva 2016
      • Ekselences balva 2017
      • Ekselences balva 2018
      • Ekselences balva 2019
      • Ekselences balva 2021
    • Konkurss skolēniem
      • 2024.g. atskats
      • 2023.g. atskats
      • 2022.g. atskats
      • 2021.g. atskats
      • 2020.g. atskats
      • 2019.g. atskats
    • News
    • Activities
      • History
    • Team
    • Contact
      • National research programmes

        • “Operational framework to support capacity building of educational professionals for school improvement solution development in schools and municipalities”
        • “Innovative solutions for blended learning implementation: teaching and learning process in the digital transformation context”
        • “Individualized and personalized support system for students' reading, mathematical and scientific literacy development”
      • Fundamental and applied research programmes

        • "Development of Data-Driven Solutions for School Improvement"
        • “Functional Model for Personalized and Automated Teacher Professional Development Solutions”
      • Nordplus Horizontal programmes

        • “Mathematic Teaching Practices in Primary Education: Lesson Exploration”
      • ERASMUS Project Grants

        • “Trans-national STEM teacher education focussing on transversal competence and sustainability education”
      • LMT iniciatīva “Matemātiskās pratības veicināšana 4.-6. klašu skolēniem”

        • Aktualitātes
      • Ieteikumi izglītības politikas veidotājiem

        • Kā virzīties uz personalizētu skolotāju profesionālo pilnveidi?
        • Izglītības procesa attīstība digitālās transformācijas kontekstā.
        • Kā skolas vadība var palielināt savu darbību ietekmi uz skolēnu sniegumu?
        • Kā izglītības sistēma var atbalstīt skolotāju, lai skolēni varētu apgūt 21. gadsimta prasībām atbilstošu izglītību?
      • Grāmatas

        • Matemātikas metodika 1.-6. klasei
        • Kolektīvā monogrāfija "Datu zinātība skolai"
        • Ieteikumi- "Zinātība skolai"
        • Kolektīvā monogrāfija "Mācīšanās lietpratībai"
        • Ieteikumi - "Kompetenci attīstoša mācīšanās"
        • Metodiskais materiāls - stundu piemēri
        • Atgādnes skolotājam - kurš mācās
      • Video sērija-padomi vecākiem un skolotājiem

        • Sākumskolas matemātika
        • Sākumskolas dabaszinības
      • Metodisko ideju laboratorija

        • Vebināri
      • Labās prakses e-piemēri
      • Prātnieku laboratorijas materiāli

        • Mācību materiāli
      • Skola2030 mācību resursi
      • DZM materiāli

        • Atbalsta materiāli
        • Stundu piemēri
      • Zinātniskās publikācijas

        • 2025
        • 2024
        • 2023
        • 2022
        • 2021
        • 2020
        • 2019
        • 2018
        • 2017
        • 2016
        • 2015
        • 2014
      • STEM skolotāju konferences

        • DZMIT konference 2024
        • DZMIT konference 2023
        • DZMIT konference 2022
        • DZMIT konference 2021
        • DZMIT un SKS konferences 2020
      • Ekselences balva

        • Nolikums
        • Ekselences balva 2016
        • Ekselences balva 2017
        • Ekselences balva 2018
        • Ekselences balva 2019
        • Ekselences balva 2021
      • Konkurss skolēniem

        • 2024.g. atskats
        • 2023.g. atskats
        • 2022.g. atskats
        • 2021.g. atskats
        • 2020.g. atskats
        • 2019.g. atskats
      • News
      • Activities

        • History
      • Team
      • Contact
    •  
    •  
    • CONFERENCE
      • LU.LV
      • Kontakti
      • lv
      • en
    • Interdisciplinary Centre for Educational Innovation
    • Resource
    • DZM materiāli
    • Atbalsta materiāli
    • 10. - 12.kl.
    • Matemātika
    • Drukātie materiāli

    Drukātie materiāli

    Drukātie materiāli

     

    Drukātie mācību materiāli matemātikā 10. klasei

    1.    Ievads matemātikā. Vektori

    2.    Lineāras, pakāpes un kvadrātfunkcijas

    3.    Matemātiskie izteikumi, pierādījumi

    4.    Leņķa jādziens, trijstūri

    5.    Trigonometriskas, logaritmiskas un eksponentfunkcijas

    6.    Virknes

    7.    Algebriskas izteiksmes un vienādojumi

    8.    Riņķi un daudzstūri

    Drukātie mācību materiāli matemātikā 11. klasei

    1.    Algebriskas nevienādības

    2.    Ģeometriskie pārveidojumi

    3.    Statistikas elementi

    4.    Kombinatorikas elementi

    5.    Varbūtības teorijas elementi

    6.    Paralelitāte un perpendikularitāte telpā

    7.    Trigonometriskie vienādojumi un nevienādības

    8.    Prizmas

    Drukātie mācību materiāli matemātikā 12. klasei

    1.    Eksponentvienādojumi un nevienādības

    2.    Logaritmiskie vienādojumi un nevienādības

    3.    Piramīda

    4.    Rotācijas ķermeņi

    5.    Funkcijas

    6.    Vienādojumi un nevienādības, to sistēmas

    7.    Ģeometrisko ķermeņu kombinācijas. Matemātika kā vērtība un matemātika kā līdzeklis

    University of Latvia
    Ranked badge
    THE badge
    © 2025 University of Latvia. All rights reserved.
    Cookies